Nieuws
Tariefwijzigingen per 1 september 2025
Onze onkosten zijn gestegen, daarom zijn we helaas genoodzaakt de tarieven aan te passen. De inkoop van onze belminuten zijn al in 2023 en 2024 toegenomen en hebben we toen niet verhoogd maar daar kunnen we nu niet meer aan ontkomen en zullen mee moeten met de markt. De nieuwe beltarieven naar NL per minuut […]
Callcenter software kosten – Waar moet u op letten?
Meer weten over wat callcenter software kost? Bij software kiezen is het noodzakelijk om te begrijpen welke prijsmodellen er zijn en welke software binnen het budget past. Daarom is er hier gekeken naar de kosten van callcenter software en wat Telforce aanbiedt in vergelijking met bekende aanbieders. Lees verder…
Open source software voor callcenters
Open source software biedt een stukje flexibiliteit en kan soms voordeliger zijn dan alternatieven. Voor callcenters biedt open source software zoals Asterisk, FreePBX en Elastix veel mogelijkheden. Wilt u graag met een partner werken die de integraties regelt, voor een aantrekkelijke ‘look and feel’ zorgt en de juiste hosting? Dan bent u bij Telforce aan […]
Microsoft Teams als callcenter inzetten
Microsoft Teams is een handig hulpmiddel voor zakelijke communicatie. Het biedt mogelijkheden rondom chatten, videovergaderen en bestanden delen. Steeds meer bedrijven overwegen Teams als callcenter software te gebruiken. Dit is niet in alle gevallen de juiste oplossing en deze partijen komen steeds vaker bij Telforce uit. Lees verder…
Hoe start je een callcenter op?
We krijgen af en toe de vraag van startende ondernemers of we tips hebben bij de oprichting van een callcenter. Daarom hier een korte leidraad, het is de bedoeling dat dit artikel de komende periode verder zal worden uitgebreid en bijgewerkt. Het is misschien vanzelfsprekend maar allereerst raden we aan om één van de vele […]
Tariefwijzigingen per 1 juni 2024
Onze inkoopkosten zijn weer gestegen sinds onze laatste tariefwijziging daarom moeten we weer de tarieven wijzigen. Daar komt bij dat onze tarieven 2,5 jaar niet gewijzigd zijn. Ook onze inkoop aan belminuten is duurder geworden maar we hebben besloten onze beltarieven nog niet aan te passen, dus deze blijven ongewijzigd. Wel passen we de tarieven […]
Gebruik geen wifi voor je callcenter agents!
Het komt helaas nog wel eens voor dat we callcenters tegenkomen waar agents via draadloos internet werken (WiFi). Voor een klein callcenter met een paar medewerkers is dit nog acceptabel maar wanneer het callcenter in omvang toeneemt is WiFi geen serieuze optie meer. Lees verder…
