Al onze mogelijkheden op een rijtje
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.
Lorem ipsum dolor sit amet, cons ectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat.
- Het afhandelen van inbound en outbound calls tegelijkertijd door dezelfde agenten (blended)
- Het aanmaken van zelf gedefinieerde velden die tijdens het gesprek met de klant ingevuld kunnen worden zoals drop-down velden, radiobuttons, vrije tekstvelden, etc.
- Het afhandelen van inbound en outbound calls tegelijkertijd door dezelfde agenten (blended)
- Het aanmaken van zelf gedefinieerde velden die tijdens het gesprek met de klant ingevuld kunnen worden zoals drop-down velden, radiobuttons, vrije tekstvelden, etc.
- Het afhandelen van inbound en outbound calls die tijdens het gesprek met de klant ingevuld kunnen worden zoals drop-down velden, radiobuttons, vrije tekstvelden, etc.
- Het afhandelen van inbound en outbound calls tegelijkertijd door dezelfde agenten (blended)
- Het aanmaken van zelf gedefinieerde velden die tijdens het gesprek met de klant ingevuld kunnen worden zoals drop-down velden, radiobuttons, vrije tekstvelden, etc.
HEEFT U VERDER NOG VRAGEN?
NEEM CONTACT MET ONS OP!
Callcenter software helpt u om klantcommunicatie via de telefoon te stroomlijnen. Deze software helpt callcenters om inkomende en uitgaande gesprekken efficiënt te beheren, klantinformatie bij te houden en interacties te analyseren. Dit helpt bij klantenondersteuning, het voeren van verkoopgesprekken, marktonderzoek of andere activiteiten. Ideaal om de productiviteit te verhogen en het geeft klanten een soepele ervaring.
