Nieuws
Tariefwijzigingen per 1 december 2022
Het zal u niet ontgaan zijn dat de inflatie wereldwijd al enkele maanden roerige tijden beleeft. De afgelopen maanden zijn de meeste prijzen extreem hard gestegen. Zo zijn de beheer- en inkoopkosten van onze software significant gestegen. Dergelijke prijsstijgingen zijn historisch en hebben we de afgelopen decennia niet eerder meegemaakt. De afgelopen maanden hebben wij […]
Telforce vs Crazycall
In dit artikel vergelijken we Crazycall met Telforce. Crazycall is een nieuwkomer op de markt en heeft beperkte functionaliteiten maar heeft dankzij hun status een voorsprong op het gebied van grafisch ontwerp en de eenvoud is ook hun kracht. Lees verder…
Koppel uw agenda met appointlet
Hoe kun je jouw zakelijke agenda koppelen met Appointlet voor het inschieten van afspraken en vervolgens koppelen aan de Telforce callcenter software? Lees verder…
Agendabeheer software
Heeft u een organisatie waarbij buitendienst medewerkers op bezoek moeten bij de (potentiële) klant?Heeft u verkopers die demo afspraken met klanten inplannen?Is het belangrijk om de agenda’s van deze medewerkers optimaal te vullen?Wilt u het aantal geannuleerde afspraken minimaliseren? In deze gevallen is een agendabeheer- of afspraken tool zeer nuttig. Hiermee kan een callcenter medewerker […]
Agendabeheer met ScheduleOnce
Telforce heeft een samenwerking met ScheduleOnce, de allerbeste agendabeheer, afspraak en vergader tool die er te krijgen is! Wat kunt u met ScheduleOnce? Een callcenter medewerker kan via een simpele boekingspagina een afspraak voor een klant inplannen met een sales (buitendienst) medewerker. De klant en zowel sales medewerker kunnen hiervan per e-mail en/of SMS een […]
Voor welke bedrijven is callcenter software geschikt?
Callcenter software is anders dan cloud telefonie oplossingen voor MKB. Maar er zijn ook MKB bedrijven die met callcenter software werken. Wanneer is callcenter software nou wel of niet de juiste keuze? Lees verder…
